يکشنبه ۲۷ آبان
قهر شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ۰۴:۱۶ شماره ثبت ۱۲۲۰۵۱
بازدید : ۸۵۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
قهر
خونه ی تنهاییِ من
هوس بوی تو کرده
دل میخواد پیشش بمونی
دل هوای تو رو کرده
قهری و کار دل من
شده هی دیدن عکسات
نمیتونم با غرورم
بگیرم مثل تو ،دستات
شبا اشکامو ندیدی
که دارن برات میبارن
رد اشکامو بگیری
میخوانِت ولی محالن
برام از تو باز بگن کاش
توو همه خاطره هایی
یهویی اومدی پیشم
نمیدونم از کجایی
باز بیا مُهر لبم شو
که سکوتو بشکنم یار
گل من بخند دوباره
که غرورم رفته اینبار
خزر رسولی
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از شما استاد بزرگوار🌺🙏🏻 | |
|
سپاس از نگاه زیبای شما🌺🙏🏻 | |
|
سپاس از نگاه زیبای شما مهر بانو❤🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای زیبا بود
اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة